Friday, May 10, 2019

საქართველოს სკოლებში სარეკლამო დღეები იწყება

საქართველოს საკომუნიკაციო სააგენტოების ასოციაციის (ACAG) ინიციატივით, ინდუსტრიის შესახებ, სკოლის მოსწავლეებს ღია ლექციებს ჩაუტარებენ. პროექტის მიზანი სარეკლამო საქმიანობასა და პროფესიაზე ცნობადობის ამაღლება და მოზარდებში პროფესიული ორიენტაციის განვითარების ხელშეწყობაა.
სკოლებში ლექციებს ACAG-ის წევრი სააგენტოების – Leavingstone, Windfor’s, Ogilvy Georgia, Gepra, Brid, Mr.Wolf, JWT Metro, ABK, Watergunz, Kraken – წარმომადგენლები ჩაატარებენ.

„ 13-დან 21 მაისამდე, ღია ლექციებს, 11 სკოლაში ჩავატარებთ. აქედან, 2 კახეთში, 1 სამცხე-ჯავახეთში დანარჩენი კი თბილისშია. პროექტში ჩართვა ნებისმიერ საშუალო განათლების  სასწავლო დაწესებულებას შეეძლო. უბრალოდ, უნდა დაგვკავშირებოდნენ და ამის სურვილი გამოეთქვათ. მთავარი მიზანი სკოლის მოსწავლეებში სარეკლამო სააგენტოების საქმიანობის/პროფესიის შესახებ ცნობადობის ამაღლება და მათი კარიერული კონსულტაციაა“.
პროექტი მომავალშიც გაგრძელდება. წინასწარ გამოცხადდება რეგისტრაცია – ნებისმიერი სკოლა, რომელიც სურვილს გამოთქვამს, სარეკლამო ინდუსტრიის წარმომადგენლებმა მათ მოსწავლეებს ღია ლექციები ჩაუტარონ, ACAG-ის წარმომადგენლების უნდა დაუკავშირდეს.

No comments:

Post a Comment